Hejsanhoppsan!


Hej på er! (Kan inte sluta tänka på "Hej Judit hur mår du" "Hej på er!", haha) Jag har praoat på Handens Närsjukhus idag. Imorgon väntar en roligare dag! Då kommer jag att få se mitt drömyrke ur ett mycket bra perspektiv. Jag ska gå med en läkare!

Jag skulle egentligen skriva en praoblogg om min praovecka men nu går det inte. Jag har det som läxa men innehållet måste inte publiceras. Ni vet, tystnadsplikt och allt...
Hoppas allt är bra med er! Jag mår toppen! Förutom att jag är trött efter bara 6 timmars nervös sömn! Ska sova tidigt ikväll. Jag börjar leva nu. Allt mer varje sekund som går. Inget plugg, inga superstora uppsatser, ingen press. Det enda som finns i mitt liv just nu är att upptäcka allt inom det som jag är mest intresserad av, sjukvården!



Kommentarer
Emma

Haha du jag å Hanna, "Hur mår du Judit?" "Hej på er"

HAHAHAHAHAHAHA!!! :D:DD:D:D:D:D

"Vem vare!? Vem vare som kasta!?" "ingen.." "Vaddå ingen!? Säg vem de va fucking va!!!" åå

"dom dom dooooooooooooom" HAHAHAHA! :D:D

hanna ingman in my heart assoo <3<3

2010-12-13 @ 22:18:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0