SNEAK PEAK


Här är en smygtitt på min julklänning som jag köpte idag. I år är den mörkblå och tight.

Klockan 13.10 började mitt jullov! Jag fick mina betyg och är väldigt nöjd! Så just nu är det bara lite pyssel fram till jul, sen blir det en riktig avkopplingsvecka i Jordanien. Då ska jag jogga på beachen varje dag. Det kommer vara mycket härligare att träna där än i det kalla vintervädret (-20 minusgrader)! Buhu, det riktigt sticker om benen när man går ut. Tur att man har varma kläder!

Nu fortsätter min lugna kväll. Mormor och morfar har kommit. <3

Ha en trevlig kväll!
Eran Frida


Kommentarer
fellisan

nyfiken!! :D

2010-12-23 @ 00:40:26
URL: http://thelifeofus.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0