Aouch!


Hej på er! Idag hände en liten rolig, men smärtsam sak. Vi hade idrott och spelade badminton. Anna slog ett kast och bamintonbollen for rakt in mitt öga. Jag skrek över hela idrottshallen och ögat värkte. Jag skrattade och höll på att gråta på samma gång. Jag får oftast gråten i halsen om jag får en såndär liten chock. Värken i ögat avtog efter en stund. Det mest underliga var att vikarien inte ens märkte något... :P Man badminton är faktiskt riktigt roligt!

Ha det så bra så länge, och akta er för badmintonbollar!

Kram Frida


Kommentarer
Emma

Haha du skulle hört hur vi lät och skrek! Joel reagerade inte ens, han skrattade typ bara!

2010-01-22 @ 17:17:57
URL: http://emmaingemann.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0