Bilder från Finlandsbåten!


Våra hytter var jättefina, sådär små och mysiga! Här sov vi två nätter. Det blev ju som en dubbelkryssning när båten inte ville fortsätta på grund av det tjocka istäcket! ;)
Mamma och jag köpte en påse med extra stora Maltesers. Dem var hur goda som helst. :)

Emma fastnade för dem enorma Kinderäggen!

Markolioo var med oss och han gjorde så att alla blev på gott humör. Dansgolvet var proppfullt när han var på scenen, och tomt när han var borta. :)

Jag köpte en ny mascara. Den är helt underbar! Enda nackdelen var hur jag använde den för första gången. Igår var jag så trött så att jag gick och lade mig med mascaran på. Idag har mina ögon varit lite irriterade. Jag ska aldrig mer sova med mascara!
Jag köpte nya hudprodukter; Rengöringskräm, ansiktsvatten och fuktkräm.


Emma och jag spelade på spelautomater. Vi vann lite, sedan förlorade vi allt.
Konstigt att man endå aldrig vill sluta spela, trots att man märker att allt försvinner ur plånboken. Emma vann många finska kronor, men det var bara 20 svenska kronor när vi växlade tillbaka. Men det är ju bättre än ingenting. Emma sparade tjugolappen som om det vore en förmögenhet, haha! ;)


Jag fick Mumins autograf. Haha, Mumin äger! <3 Mumin var en såndär stor utklädd dräkt. Emma och jag småtjafsade om att den andra inte vågade krama den stora gose-Mumin! Det var roligt. Emma såg lite rädd ut.. hon verkar ha något emot det snälla Mumintrollet. :P


Fnissattack? :D

Emma och jag dansade för fullt på dansgolvet. Bland alla fulla 18-åringar.. Det bästa var att det inte syntes en enda ledsen min så långt ögat nådde, alla var på topphumör! Minst sagt: en väldigt lyckad kryssning! Ser ni Markolioo på bilden?


Kommentarer
Sofia

La du inte upp nån bild på fyllot ? (x

2010-03-08 @ 20:22:23
amsibamsi

Fina bilder :)

Du får inte sova me mascara knasboll! För det första så kan du bli irriterad i ögonen(inflammation i värsta fall), men det sliter också massa på dina egna ögonfransar!

Allt smink ska bort innan sängen, annars får man finnar och annat mindre kul

2010-03-08 @ 21:31:51
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0