Dagens sköna outfit


Det här är den nya tröjan som jag köpte i fredags, på finlandsbåten. Jag verkligen trivdes i den idag, den är så skön, samtidigt som den är snygg! Själv så tycker jag att det är sällsynt med snygga munkjackor, dem blir fort urtvättade och stela och dragkedjan blir vågig, inte snyggt! Jag matchade den med mörkblåa jeans, smycken och min nya härliga klocka. Jag sminkade mig även med min nya mascara, den är så bra!


Här är den, min nya klocka från Gant. Jag är hur nöjd som helst! Använder du klockor?


Kommentarer
Emma ♥

Haha, du vet att du också har så att man måste skriva bokstäver när man ska skicka kommentarer ? x') De som du tycker är så himmla störande ? ^^

2010-03-10 @ 13:13:52
URL: http://sokki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0