50 hemlisar om mig

1. Jag hatar att bli rörd i nacken och får värsta rycken av det. buuuh!
2. När jag var yngre så avskydde jag offentliga toaletter och vägrade därför gå på dem! Gillar det fortfarande inte.
3. Jag har ett stort kontrollbehov..
4...och har därför svårt att bara slappna av och lära mig något jätteläskigt!
5. Jag föddes 3 månader förtidigt.
6. Jag älskar att dansa och har gjort det sedan jag var sju.
7. och har faktiskt gått från att hata till att älska jogging!
8. Jag har inga helsyskon men två äldre halvsyskon! :)
9. Min favoritparfym är just nu Tommy girl.
10. Jag älskar allt som har med hår att göra..
11. och gör allt för att mitt hår ständigt ska se bra ut!..
12. och blir sur och på allmänt dåligt humör om det inte gör det.
13. Jag älskar att shoppa..
14. .. och tröttnar aldrig!
15. Bakelser är gottgott!
16. Jag säger alltid "atofin" till min katt Moltas, det betyder ungefär; å vad fin och söt du är Moltas.
17. Mamma och jag har kommit på det ordet. Även gottigottgott är ett vanligt ord för mat till vår katt!
18. Jag höll på med ridning i ett halvår i fyran..
19. .. men slutade av skräck när hästen kastade av mig! Haha, mamma och min kompis satt på läktaren och var vettskrämda!
20. Min äldsta barndomsvän heter Fanny.
21. Jag har hellre få nära vänner än många kompisar.
22. Jag är nästan alltid glad.
23. och flummig.
24. Jag tycker det är roligt att fixa i Photoshop.
25. Min käraste ägodel är min iPhone.
26. När jag var 5 år drömde jag min värsta mardröm någonsin; mamma blev dödad av gorillor.
27. Jag älskar promenader i blåsten..
28. .. men nu föredrar jag att ligga på en solig strand i ett varmt land!
29. Helst i Shaam el Sheik (Egypten).
30. Jag har aldrig kysst en kille ..
31. .. och väntar hellre på den rätta.
32. Har heller inte druckit..
33. ..eller rökt.
34. Jag hatar när ungdomarna klagar på dagens tuffa samhälle vi lever i. Att de inte vågar gå ut utan smink. Det är eran självkänsla och erat självförtroende som måste byggas upp tjejer! Det är det som är problemet!
35. Jag gillar att måla naglarna..
36. ..och just nu är de i en lila nyans!
37. Jag är en kvällsmänniska.
38. Jag går alltid upp kvart i sju varje skoldag för jag vill ha tid på mig.
39. Men på morgonen vill jag inte gå upp den tiden, och är därför väldigt svårväckt!
40. En av mina favoritfilmer är JUST NU Tusen gånger starkare.
41. Den rekomenderas starkt!
42. Jag är nästan aldrig sjuk, ungefär 2-3 gånger per år.
43. Jag har aldrig haft vattkoppor.
44. En gång när min kusin hade det så bad jag mamma att hon skulle få smitta mig för att jag inte skulle få det när jag blev 40 eller nått.
45. Men jag fick inte..
46. och det är jag nog ganska glad över!
47. Jag har börjat med en dålig ovana: Att lägga mig för sent varje kväll.. då är jag jättetrött dagen efter, därför angående nummer 39.
48. Jag  är väldigt lättskrämd..
49. ...och ogillar nya saker.
50. Jag trodde att det här skulle vara jättesvårt att skriva men det var ganska lätt. Jag fick utmaningen av min syster (http://amsibamsi.blogg.se)

Intressant eller inte? Var det något som du inte visste om mig?


Kommentarer
fellisan

43, 44 och 45 var dem enda som jag inte visste ;)

2010-11-03 @ 20:17:25
URL: http://onceuponatime.devote.se
amsibamsi

Bra jobbat :) Om jag inte minns helt galet så är du vaccinerad mot vattkoppor!?

2010-11-04 @ 20:28:55
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
Julia :)<3

kul att läsa!!

va lik du va mig :D

massa som stämde in på mig också! 3,21,22,23,24,28,30,31,32,33,37,47,48 :D haha

2010-11-07 @ 21:24:28
URL: http://juliacastlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0