Balanserad

Det är precis så jag känner mig nu. Jag är lugn med skolarbetet och ligger bra till. Behöver inte stressa med saker utan jag tar lite i taget varje dag. Det känns så skönt.

Nu kan jag göra precis allt annat som jag tycker om; se på tv på kvällarna, sitta här vid datorn, vara med kompisar och hålla på med iPhonen. Jag kommer inte känna att jag MÅSTE plugga efteråt.

Jag är helt enkelt i balans. Därför gör det inte så mycket att skolan har börjat. Lägger förmodligen upp en dagens outfit lite senare. Kram!



Kommentarer
Julia :)<3

Gud va skönt att du känner så... jag kan inte direkt säga detsamma om mitt liv XD



Ja, vi får definitivt träffas nån dag! :D nån helg eller på jullovet :) vi får höras!

2010-11-08 @ 19:05:38
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Julia :)<3

Gud va skönt att du känner så... jag kan inte direkt säga detsamma om mitt liv XD



Ja, vi får definitivt träffas nån dag! :D nån helg eller på jullovet :) vi får höras!

2010-11-08 @ 19:39:04
URL: http://juliacastlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0