Lussebullar!


Åt så mycket deg så jag mår illa. ^^,
Aja, får ta det. Men den var ju så god! Mamma har lagt till en hemlig ingrediens. Fast det började himla dåligt. Haha, kom hem och åt mellis och var tvungen att äta jättefort för vi skulle börja med bakningen. Mamma hade glömt att köpa mjöl så hon bad mig att gå ut i blåsten och köpa det. Det säger ju sig självt, jag ville inte. Ja, vi tjafsade ett tag tills jag skrattretande pallrade mig iväg. Ja, hon var inte på sitt bästa humör om man säger så! Men kul var det. XD Hon brukar ju alltid vara så glad och positiv. :)

Vid åtta ska jag kolla på Eclipse. Jag har försökt plugga tills nu men det går sådär. Får fortsätta imorgon. Hade prov idag i teknik, det gick bra. Annars är det väl inte så mycket nytt. Förutom att jag blev helt wierd efter bildlektionen. Jag hade hållt mig nära tapetklistret i två timmar. Antar att det luktar ganska starkt. Så mår lite illa och har lite ont i halsen, annars är jag glad, som vanligt!

Ps. Vi fick ni erat inlägg! (stöddiga klasskompisar -.-)


Kommentarer
Julia :)

Åhh gud va gott!! :o vill haaa!!



Sv: haha, aa en fjortis måste det alltid finnas :p

aa, det är sjukt.. Jag orkar snart inte mer!! XD menmen, snart jullov!! Kämpa :p

2010-11-29 @ 20:10:11
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Neha

Muums:D

2010-12-01 @ 22:45:46
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0