Jag älskar hösten


Visst, det kan vara ruskigt och kallt men tänk på alla färger! Så himla fint! Ikväll gick jag och mamma en rask promenad i den häftiga stormen. Jag började till och med jogga bara sådär, typ: "Vad skönt det vore att jogga", så impulsivt, och så sprang jag en bit. Det är så kul när man får ut så mycket mer än vad man har tänkt sig!

Regnet piskade i ansiktet fast jag kände att jag inte brydde mig, duscha och fräscha till mig kunde jag ju endå göra när jag kom hem! Det var så härligt.
Vissa av er kanske inte förstår att man kan tycka att det är skönt när regnet piskar en i ansiktet, men ni borde prova en gång! Det är så befriande att bara vara med om naturen.
"Det är dethär som är så speciellt med Dalarö, det är så mycket väder".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0