Världens mysigaste helg!


I helgen var jag på Felicias landställe. Hon är en av mina bästa vänner.

Det var riktigt höstigt väder. Idag regnade det hela dagen! Mysigt att sitta inne och bara måla naglarna, plugga och se på film.

Felicia lärde mig en hel del fototeknik. :)

När vi kom till bryggan så blev vi riktigt sugna på att bara hoppa i vattnet. Det såg så lovande ut!

Haha, fråga mig inte vad jag gör! XD

Den här helgen var en av de bästa på länge! På fredagen var jag trött efter allt slit och stress i skolan under veckan. Jag hade också en massa läxor att göra. Idag kom jag hem glad och sprallig men dock mycket lugnare än vad jag var när jag åkte. Jag behövde verkligen ta det lugnt en helg med min bästavän. Det var precis vad jag behövde. Mycket skratt och babbel. I love it!

Ha det bra!
Kram Frida


Kommentarer
Anonym

Hihi, det var en jättebra och skön helg :D Det är alltid roligt att vara med dig min allrabästa vän :) <3

2010-10-26 @ 18:45:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0