Vilken myslördag!


Det är lov och jag är överlycklig! Behöver verkligen det nu efter allt slit i skolan, allt runtomkring mig har varit så stressigt på senaste tiden. Idag var jag på släktträff hemma hos en av mina mostrar, det var riktigt mysigt och kul att träffa alla igen, man ses ju inte så ofta längre!

Har dock känt mig lite sur och grinig idag.
När jag kom hoppades jag på att få bort mitt extremt dålliga humör med en joggingrunda.
Mamma och jag var riktigt duktiga och sprang 3,7 kilometer! Stolt!
Trodde inte att min kondition hade hållits sig uppe, det var ju några dagar sen, men icke sa nicke.
Riktigt skönt var det! Nu är jag glad och full av energi!

Ikväll blir det Beckfilm, Levande Begravd. Såg en skymt av den igår och jag blev vettskrämd. Haha! Ha en trevlig lördag och Halloween! Hoppas ingen råkar illa ut ikväll!


Kommentarer
S A N N E

fin blogg du har! (:

2010-10-31 @ 14:26:58
URL: http://sssssannes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0