Början på något nytt


Idag fick jag reda på att jag kom in på det gymnasium jag ville, nämligen natur/natur-linjen på Fria! Dock var det bara 10 st som sökte, varav 30 platser så det kan ju vara så att de ställer in klassen. Jag ska ringa och prata med dem imorgon och fråga hur det ligger till.
Idag har det varit ännu en solig dag! Sommaren närmar sig med stormsteg. Just nu sitter jag och lyssnar på Spotify medan jag känner hur jag tinar upp.. haha! Var ute och hoppade studsmatta i shorts och linne, rekomenderas inte!
Idag har jag fått en hel del gjort, pluggat, städat, tränat, hjälpt till i trädgården och andra småsaker. Nu är det bara det roliga kvar! Resultatet får ni se om några timmar! Det har någonting med en ugn att göra..



Kommentarer
Emma

BAKA EN KAKA!

2011-04-21 @ 17:55:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0