Dagens


Kände för något fint idag trots att jag bara skulle till Haninge Centrum. Mötte upp Felicia och hade en riktigt bra dag med fika och lite shopping. Men vårt hejdå var lite mer kaosartat. I sista sekund kom vi på att vi stod på fel busshållplats, bussen kom i världens fart och vi kutade i spöregnet (och jag med mina höga klackar) för att hinna med bussen. Kanske räcker med att säga att min outfit inte var lika fin efter det?
Förresten, är det bara jag som längtar grymt mycket till höstmodet? När vi var inne på Vero Moda stalkade jag typ allt. Ska visa er några av mina nya kap inom den närmaste veckan. Men nu blir det sängen. Imorgon är det en stor dag och jag är nervös. Mer om det säger jag inte förens imorgonbitti...


Kommentarer
sandra - koreansk pop lover <3

söt :)

2011-08-16 @ 20:45:54
URL: http://booxeen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0