Mjukisdress, check!


Som jag har letat efter en svart mjukisdress i velour. Äntligen är den min! Passade på att åka iväg till handen med Emma Larson när vi slutade tolv (!) idag. Hittade två superfina tröjor också. Plus att jag fick prova min nya plånbok, som förövrigt är bäst! Varför har jag aldrig skaffat en stor plånbok? Så mycket bättre, snabb att få upp med en smidig dragkedja och inget krångel med att få ner småmynt, sedlar, kvitton osv.

Kvällen:
- Cykla 40 min
- Duscha
- Plugga (Lite ... :P XD)
- Måla naglarna i ett nagellack från Frankrike, (från Felicia)
- Sitta vid datorn och bara kolla runt på bloggar, fb etc.

Ha en trevlig kväll!

Ps. Idag är jag mycket gladare. Sov mer än 9 timmar inatt. Det behövdes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0