We have a long way to go

Den meningen säger mig mycket. En låt som jag dansat till börjar så (minnen).. Sen påminner det mig också om livets väg. Tänk vad mycket man har framför sig! Allt jag vill göra, uppnå och uppleva! Det känns som jag levt i en evighet, och jag är endå bara 15 år.
Livet ska inte vara lätt. Det är alla svåra stunder som gör oss till dem vi är, annars skulle vi aldrig lära oss något. Tänk vad tråkigt det vore om allt vore så simpelt, om man redan kunde allt. Nej, tummen upp för det krångliga!


Kommentarer
Anonym

En till bra rad: Vi bär alla våra kors. Alltså att alla har sina problem, oavsett hur stora eller små dom är när man jämför med andras. Därför ska man aldrig jämföra sina problem med någon annans :)

2011-02-20 @ 12:12:21
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0