Skola igen då...


Jag är nervös inför skoldagen imorgon. Som alltid. Nya rutiner att komma in i, men framförallt; sista terminen i nian. Det är nu allt händer, nu det gäller. Jag kommer ha hur mycket som helst! Vet inte om jag ser framemot det direkt... Hoppas bara att jag klarar det! Så jag laddar upp med pluggtips och har även nära och kära som stöttar mig när det behövs vilket känns tryggt.  Problemet för mig är att Facebook, bloggen och andra sidor alltid lockar när jag pluggar... -.- Har du några bra pluggtips att dela med dig av så får du gärna skicka en kommentar!

Hur känns det för dig att börja i skolan imorgon? (eller jobbet som förmodligen redan har börjat, isf; hur känns det för dig att gå till jobbet imorgon?) För mig ska det i alla fall bli kul att träffa alla igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0