Dags att bli stark?

Idag har jag hjälpt till på tomten. Vi ska göra om vår tomt helt och hållet under 3 år. Trädgårdsarbete kanske inte var det roligaste man kunde göra idag, men det ger i alla fall muskler (vilket jag så plötsligt kommit på att jag behöver, eftersom att jag bara tränar kondition just nu).

Superglad tjej för att hon slipper bära brädor. Istället gick jag runt med en frigolitbox på huvudet och tänkte att jag skulle kunna bli en sådan kvinna som bär runt massa saker på huvudet i Afrika. Hehe.. Hoppas ingen såg mig från vägen. :P




Avslutade dagen med några hopp, för att visa att jag är såhääär glad att den här dagen är över.
Vem kommer ha träningsvärk imorgon?


Kommentarer
jessie

SVAR: ååh, gud va sött. Är superglad över att jag hjälpt dig. Är inte så stark egentligen, men man får peppa sig själv. Se framåt & försöka inse att man faktiskt har hela livet framför sig.

"du kommer kyssa många grodor innan du hittar prinsen", den meningen räddade mig mycket!

Man får helt enkelt vara glad för det man har & tänka att man faktiskt kommer hitta den rätta någon gång, jag är ju bara 16 år, om 10 år har jag säkert glömt bort honom !

Anyway, blev sjukt glad för responsen, det gjorde mig ytterligare lite starkare! :)

& du, det löser sig med den där killen du är kär i.

Jorden kryllar av pojkar :)

2011-07-18 @ 21:16:02
URL: http://jessieglennjohansson.blogg.se/
jessie

SVAR: ååh, gud va sött. Är superglad över att jag hjälpt dig. Är inte så stark egentligen, men man får peppa sig själv. Se framåt & försöka inse att man faktiskt har hela livet framför sig.

"du kommer kyssa många grodor innan du hittar prinsen", den meningen räddade mig mycket!

Man får helt enkelt vara glad för det man har & tänka att man faktiskt kommer hitta den rätta någon gång, jag är ju bara 16 år, om 10 år har jag säkert glömt bort honom !

Anyway, blev sjukt glad för responsen, det gjorde mig ytterligare lite starkare! :)

& du, det löser sig med den där killen du är kär i.

Jorden kryllar av pojkar :)

2011-07-18 @ 21:16:11
URL: http://jessieglennjohansson.blogg.se/
Fanny Nilsson

Å vad roligt att höra tack så jätte mycket :)) Ja när jag fotar porträtt använder jag reflexskärm :) Öronhängena har jag köpt på hm i våras, tack så mycket. Haha vilka härliga bilder ser att du jobbat på härligt ! :) Kram

2011-07-18 @ 21:21:18
URL: http://fannyamandanilsson.blogg.se/
jessie

SVAR: Jag bor i Göteborg, själv? :)

mjo, men man får ta & tänka till ibland :)

2011-07-18 @ 21:45:56
URL: http://jessieglennjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0