Rävsvansar och sånt


Efter lite småsteg framåt med poolbygget åkte jag och mamma till Ica Maxi och suktade efter chips. Väljer alltid Estrella Sourcream and onion-chipsen, men nu ville jag variera mig. Hade liiite svårt att välja smak. Fick tillslut bli den NYA lila sorten, som de så flitigt skyltar med. Förövrigt sprang jag runt som en vilsen hund i matbutiken. Eller det kändes i alla fall så. Hade ju ingen aning om vart varorna stod eftersom jag är där så sällan.

Svängde förbi en blomsterbutik och fick möta rävsvansar. Ja, denna blomma heter tydligen det! Passande namn. Men vem kommer på något sånt?
Kunde inte sluta fota alla blommor. Så kul! Men de i butiken bör ju ha tänkt att jag var lite knäpp som fotade varje sekund i ca 20 minuter. Kom på det nu. Och min koncentrerade "fotografmin" gör ju inte det hela mer normalt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0