Typ dog av ilska

Personalen tar semester (och det behöver ju alla). Men här har vi väntat i över ett halvår på en blogg.se-app och det här inte hänt ett dugg. Så när ni väl jobbar, ansträng er lite! I förhoppning har vi bloggare gått in varje dag i hopp om att det ska stå "Nu är blogg.se-appen här". Men nej. Får väl vänta ännu ett halvår till. Eller två...
Tycker de har hanterat hela den här situationen väldigt nonchalant. Det verkar som att de skiter i appen totalt, och oss bloggare.

Vad tycker du om det här?


Kommentarer
Amsi

Jag förstår verkligen inte varför du inte byter blogg-portal. Så länge du bloggar under blogg.se så tjänar dom reklam på dig, men dom ger igen som hellst service tillbaka! Gör som storesyrran, byt!

Dom har exteremt många bloggare men vägrar utvidga sig, därför bytte jag. Vet inte om msr e toppen, men mycke bättre iaf kan jag lova!

2011-07-12 @ 23:42:38
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se
fellisan

bubbleroom och devote tycker jag är bra :) devote kom med sin app för ett långt tag sen, plus att de har stora bloggare, och har en slumpa-knapp som gör att man tas till random bloggar! Det gör att fler kan bli intresserade av ens blogg :) smart tycker jag iaf <3

2011-07-13 @ 01:56:47
URL: http://fellisan.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0