Blommorna bildar ett somrigt mönster


Klänningen kommer från Sardinien (sommaren 2010). Mixar det även med ett par marina skor.

Idag ska allt hem från skolan, skrivhäften och resultat. Det blir en hel del! Kan inte fatta att jag får sommarlov imorgon. Idag är sista dagen i Dalarö Skola. Jag har liksom växt in mig i vardagen. Alltid 3 minuter att gå, samma människor och stämning. Samma "lantskola", "den lilla skolan med de stora möjligheterna" heter det ju.
Mitt liv kommer ta en klar vändning när jag slutar här. Gymnasiet, minst 30 min till skolan och främst nya kompisar och studiesätt! Det ska bli roligt, men det känns också lite vemodigt att lämna en plats man gått i under många år. Som man kan utan och innan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0