Sandhamn i mitt hjärta


Vi åkte åkte på en dagstripp till Sandhamn med båten. Fick fräscha upp båtkunskaperna också, det behövdes! Lärde mig lite nytt. Ganska sjukt att jag inte har lärt mig något om båtar trots att vi har haft båt så länge jag kan minnas. Men övade iaf på att knyta fendrar och lägga till och lossa.

Sandhamn har alltid varit ett riktigt mysställe för mig. Älskar de små kioskerna och klädbutikerna med seglarkläder.

Lägg märke till T-skylten. ;)

Ett nyöppnat café som såg riktigt mysigt ut.

Hur tråkigt har man inte om man fotar brödet? Haha.. väntade på maten. Som var supergod. Entrecote med kokt potatis och något slags viktlökssmör.

Vi gick runt och kollade på båtjättarna.

"Det är inte en båt, det är ett skepp!" var vad jag tänkte när jag såg denna bjässe.

Såg även lite andra roligheter, men det sparar jag till morgonens blogging! Det har något med ett djur som lever i vatten att göra. Och nej, det är inte en haj. ^^


Kommentarer
Amsi

Sääääl! Haha jag har koll ;) Vill se semester bilderna!!!

2011-06-27 @ 18:15:29
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0