Bästa måndagen på länge!


Typ såhär känner jag mig nu.

Idag gymmade jag på SATS. Det var bäääst! Provade även på zumba för första gången i mitt liv. Var dock inte lika kul som jag trodde. Förutom det så har jag shoppat Levis Demi Curve-jeans, min första Bondelidklänning (iiih!) och en ursnygg poncho på H&M. (bilder kommer)
Kort sagt har denna måndag varit den bästa på länge, eller ska jag säga någonsin? Nu sitter jag här i köket efter en god middag med kryddiga revbensspjäll och lyssnar på gammal musik.
Jag säger som min pappa, såhär bör man ha det när man har det som värst!



Kommentarer
gabriiella ( fotoblogg )

sv; ja, har redigerat dem rosa, men jag tog i en rosa bunke så behövde inte redigera så mycket !:D

följ gärna min blogg via bloglovin !:)

2011-03-21 @ 21:34:29
URL: http://fotogabriiella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0