Lycklig fredag

En stor högtalaranläggning och Spotify är en bra kombination och lättar upp en när man mår som värst. Inte för att jag gjorde det... Hahaha, hade ju pratat med felli i över en halvtimme. När man precis har lagt på samtalet som bestod mest av skratt så kan man ju inte må dåligt! Herregud vad kul vi kommer ha imorgon!!! Först åker jag på båtmässan med m och p sen har felli och jag tjejkväll här hemma. Längtar! Idag har jag träffat en ny kompis, Vendela. :) Vi shoppade i handen och åt en god fika. Roligt att lära känna nya människor! Man lär sig så mycket av varandra. I alla fall. Nu ska jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna. Vad bra jag har det!


Kommentarer
Amsi

Hur träffa du den där Vendela då? :)

2011-03-12 @ 14:55:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0