Vattenpölis


Jag sprang ner i en vattenpöl under den vackra joggingrundan idag. Men det var så värt det... Joggade i en timme. Man blir så glad av att träna! På måndag ska mamma och jag prova SATS. Det ska bli spännande. Är väldigt otålig nu, vill bara börja jogga nu, nu NU!
Ganska konstigt endå. Jag började med det under sensommaren 2010, sedan dess har jag varit fast. Trodde verkligen inte att jogging var någonting för mig.

Om någon timme eller två berättar jag vilka roliga saker jag gjort idag!


Kommentarer
julia

sv: hehe ja samlar på nagellack ;) ja tycker isadora är väldigt bra och rätt billigt :)



du hade kommenterat febbs blogg;)

2011-03-19 @ 18:59:18
URL: http://jjuliees.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0