Klockrent


Ibland får man till den där perfekta outfiten utöver alla andra. Kläder som man verkligen trivs i. Senaste månaderna har det nog blivit viktigare för mig att vara 100% nöjd med min outfit. Och tro mig, det märks på både humöret och självkänslan! Så dagens lilla tips dåra: Ta bara på dig kläder som du känner dig fin i.

Förövrigt så känner jag mig ganska slutkörd. Kroppen värker och idag har jag hunnit med nationella prov i Matematik, en liten dansuppvisning på idrotten och lagat en middag (haha, ja det hör inte till vanligheten). Angående det där med middagen.. På måndag ska jag laga en rätt till 2 av mina klasskompisar och jag ville förbereda mig för den. Sen kanske jag bör nämna att jag sov mindre än 7 timmar inatt. Jag hatar att jag alltid har svårt att sova inför nationella, det har blivit till en vana. Jag bör lita mer på mig själv.

Nog om klagande. Resten av kvällen ska jag ta det lugnt som aldrig förr. Sitta i princip stendöd framför datorn, läsa en bok och kolla på TV. Ja, ni hör ju hur bra det låter!

Imorgon är det fredag, så kämpa på nu in i det sista!
Kramar



Kommentarer
amsibamsi

Fint, men du ser inte glad ut :(

Jag har inga roliga bilder på mig...blir liksom inte så snygga dom man tar på sig själv me självutlösaren eller me camen på datorn...o jag vill ha en gung-bild som du juuuuu Det va så coolt! Vill härmas! Du kanske kan ta en sån bild på mig någon gång i sommar? Om du vill?

Vi ses på söndag! Massa kramar!

2011-05-05 @ 22:07:18
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0