Yey!


Det går inte att beskriva min lättnad över att det är fredag.
Den här veckan har varit allt annat än lätt. Långa nätter med frustation, få timmars sömn och en krasslig Frida. Men nu står jag på fötterna igen! Förkylningen är så gott som borta och skolarbetena kopplas bort mer och mer för varje timme. Nu ska jag vara ledig.
Helgen hade inte kunnat komma mer passande. :) Rolig blir den också. Vi har dansuppvisning på söndag och då blir det nog några klick på kameran.
Några Grey's Anatomy avsnitt bör jag hinna med också...
Resten är oplanerat(♥)!



Kommentarer
Malin

Hej frida, snygg outfit! Var dansar du någonstans? :)

2011-05-27 @ 21:56:53
URL: http://malinskylling.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0