Hallå där! Sitter och väntar på att dansen...

Hallå där! Sitter och väntar på att dansen ska börja om 45 minuter. Fördriver tiden med lite plugg. Idag var skolväskan tung som bly. Likaså mitt huvud. Tror jag börjar bli sjuk. Inte rätt tillfälle... Vill inte! Men är lite förkyld. Vill så gärna dansa och körs hårt, men ibland säger ju kroppen emot. Har även tappat mobilen i asfalten idag. (och den höll!) Så man kan väl säga att jag haft tur i oturen denna måndag. Imorgon är det sovmorgon! Känns som rena lyxen att ställa klockan på åtta! Men innan sömn så blir det lite dans! Hoppas det går trots förkylningen! Tagg tagg! Nu ska jag fortsätta läsa min bok som är på engelska. Den är till och med lättare att läsa än svenskanboken. Härligt när det flyter på. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0