Mör i hela kroppen


Sitter och gottar i mig grapefrukt, lite nötter och plommon. Mumsigt värre! Hade orientering idag. Vi var vid torvallaskogen. Där hade jag aldrig orienterat förut, så det var en utmaning! Kom till den stora Dalarövägen, haha! Gick igenom tätvuxen skog och blev täckt av barr, och kände dem längs kinderna. Inte skönt kan jag säga dig. Trampade i våtmarker för att komma till kontrollen, vilket ledde till gråa och superblöta gympaskor. Det var minst sagt ett riktigt äventyr! Och även om det bara hade gått 2 timmar och 30 minuter när vi kom tillbaka, så kändes det som en otroligt lång och händelserik dag!
Nu känner jag att träningsvärken kommer komma krypande imorgon. 3 hårda pass på 3 dar liksom.. Men det är roligt! Funderar på att köra ett till ikväll. Så peppad på träning nu. Vill hinna med lite till innan snön faller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0