Full rulle

Puh vilken vecka! Jag börjar med att skriva om helgen. På fredagen var det fest på stranden och det var rekordmycket folk, kanske omkring 60 pers! Riktigt trevligt. På lördagen åkte jag till Felicia och mötte upp hennes kompis Julia. Spänningsfullt letade vi upp gatuadressen Jägargatan 5 på Södermalm. Där skulle nämligen Felicia vara modell för långklänningar och gå på catwalk! Det var häftigt att vara med på ett sådant evenemang och Felicia var så himla modig!
På söndagen åkte jag till Linn och vi lagade lunch i åskans buller och satt inomhus och snackade i regnet. Sedan var det dags för skolan dagen efter. Denna vecka har varit ganska kämpig, men i alla fall lite lättare än förra veckan. Det svåra är att jag inte kan somna för att jag är så uppjagad, det är så enormt störande! Blir liksom som en ond cirkel på man börjar tänka att man inte kan somna och att klockan tickar. Känner du igen dig? Har du några tips på vad du brukar göra för att somna?

Har även provat på en kampsportsliknande sport här i Dalaröhallen. Inte riktigt min grej att slå ut i luften i typ en timme, lite för monotomt för min smak, men det var kul att få prova på något nytt.
Imorgon är det fredag och då ska jag på avskedsfest av Julia efter skolan. Hon ska nämligen jobba som aupair i Skottland i 9 månader. På lördag är det fototräff i Stockholm och jag ska dit. Sedan börjar dansen på söndag, taggad!
Annars är jag just nu ett stort fan av Robinson. Jag har nämligen klippt mig hos Mirre, så jag vill ju att hon kommer till finalen. Vem hejar ni Robinsontittare på?
Ps. Tänkte att det passade in med några lugna bilder jag har tagit den senaste veckan, med tanke på all ny information om min vardag nu. Men det är så roligt när det händer en del i livet tycker jag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0