Färre minuter ger

Idag har jag träffat en som heter Sofia. Vi har setts förut en gång men inte riktigt snackat. Vi satte oss på ett café på söder och åt goda mackor med tonfiskröra i och bara berättade om våra liv. Det var supertrevligt. Så kul när man klickar med någon och lär känna den!

Efter cafét åkte jag till Ringvägen för att möta upp mamma.
Vi kollade runt i Ringen och jag hittade 4 perfekta tröjor på MQ på typ tio minuter. Helt sjukt för igår sprang vi runt i hela staden och hittade ingenting och sedan när vi har som minst tid hittar vi allt! Riktigt roligt i alla fall! Ni kommer få se kläderna i outfitbilder framöver, vill börja dra igång bloggen igen känner jag!
Efter de snabba köpen gick vi på träning på Friskis&Svettis. Det är ett gruppass med Claes som är kul. Man ska skrika mitt under passet och sedan gå runt i runt och sjunga "Follow the leader". Han har en röd socka och till den ska man sjunga "I love socka". Hahah!

Gör väldigt mycket under lovet, vilket är roligt! Imorgon ska jag på statsteatern med Linn sedan ska jag sova över där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0