Gör allt jag vill

Tänkte visa er några bilder från veckan. Den har varit fullspäckad med roliga saker!
Måndag: Cirkelträning, mådde väldigt illa under passet vilket var hemskt. Säkert en av de passen som jag har mått värst på (brukar ju annars må bra :))
Tisdag: En givande fotokurs med Mia (min brors fru).
Onsdag: Filmkväll med familjen. Vi såg "Seven pounds". Se den säger jag bara! En väldigt hemlighetsfull film så jag vill inte avslöja något
Torsdag: Middag och teater med klassen. Pjäsen handlade om ätstörningar. Den var på kvällen så jag missade dansen. Pjäsen var helt okej och dagen var rolig med full av skratt! På förmiddagen hade vi fått destillera etanol (alkohol). Det blev etanolångor i hela rummet och alla blev fnissiga. Vi skämtade om att jag skulle dricka på lektionen för att minska kraven på mig själv hahahah! (Se bild)
Fredag: Just nu står jag vid Hemköp och väntar på Zamira. Vi ska äta middag här i centrum och sedan ta oss till dansen. Det blir två timmar dancehall med en dansare från Paris. Snacka om att jag är förväntansfull haha!

Satte upp lappar på byn i onsdags också. Ska hjälpa folk att sälja sina ägodelar som de inte använder längre på Blocket.
Annars har jag hunnit träna hur jag vill den här veckan. Gick i tisdags och joggade i onsdags. Vi började vid tolv båda dem dagarna så det var mysigt att få starta upp dagen så bra.
Veckan har varit oerhört bra och jag har hunnit med allt jag vill. Så härligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0