Hemmaro

Hallå där! Körde precis hem från skolan. Blev övningskörning både dit och tillbaka idag. Det var första gängen jag körde i mörker nu på eftermiddagen. Känner att jag börjar känna mig mer bekväm framför ratten nu, förut kändes det som jag styrde något jag inte hade kontroll över själv.
Idag hade vi utvecklingssamtal så själva lektionerna slutade strax efter elva. Samtalet gick bra och jag har kommit fram till att jag vill sänka mina krav på mig själv. Jag ska lära mig att coola ner och inte prestera på topp. Jag tror att min press på mig själv då skulle minska. Då skulle jag må bättre och kunna somna lättare.
Det är en utmaning att kämpa mot sina tankar på plugget men det måste gå. Man vill ju leva också ;)
Snart ska vi äta någon kycklinggratäng till middag, åå jag är så himla hungrig! Sedan blir det cirkelträning i vanlig ordning klockan sju.
Hade fläta idag, befriande att få bort allt hår från ansiktet. Dessutom kom Emma och jag i likadana Odd Mollykoftor idag. Hon hade dock en lila, men ändå. Måste ha sett roligt ut haha!


Kommentarer
Emma

Hahahahaha.. Det SÅG roligt ut!!

2012-11-12 @ 19:15:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0