Imorgon drar skolan igång

En lång vecka väntar men den ser ut att bli lugn. Är så himla nöjd med det här lovet. Har hunnit med så mycket och allt av det jag vill! Bio, fest, träffa gamla och nya kompisar, tagit det lugnt, dansat, shoppat, tränat.. Ja listan kan göras lång! Men nu är det dags att komma in i vardagen igen. Jag och du får se till att behålla de där stunderna som förgyller vardagen. Kanske lite glass på kvällen, prat med vännen över fika eller ett riktigt roligt träningspass. Oavsett vad det är som får dig att må bra, se till att du hinner göra det under vardagen. Man mår så bra av att koppla bort jobbet eller skolan för ett tag. :)
Avslutar med några inspirationsbilder från Weheartit.com. Tycker de passar så bra in på min stil och det jag tycker är snyggt och vill ha på mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0