Har lite dötid

För en gångs skull sitter jag och bara tar det lugnt. Planerar oftast tiden så mycket så jag hinner göra det jag vill, men då glömmer jag istället bort att bara vara. Så den här söndagskvällen är till för det! Idag hann jag måla lite skavanker i mitt rum innan det var dags att sticka iväg till dansen. Kul när man hinner med mer än vad man har tänkt sig.
Ser framemot veckan som kommer. På fritiden kommer jag gå och prova ett nytt pass här på Dalarö, Bodypump (styrketräning). På tisdag är det orientering och dags för ett besök på Fotografiska museet med Foto-gruppen i skolan.
På torsdag ska jag och pappa gå på den kontroversiella utställningen Body Worlds på Tom Tit med kroppar som har sats ihop med mänskliga organ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0