Verkligheten skymtar intill det kolsvarta

Hallå där! Sitter på bussen hem efter en lång och händelserik dag.
Började med att jag följde med mamma till jobbet för att kolla i deras klädbutik Living. Hittade 4 supersnygga plagg som jag köpte. Sedan åkte jag till skolan och blev klar med veckans beting i fysik (check!). Efter lunchen hade vi bara tre lektioner. Herregud vilken lyx.
Åkte sedan till Gamla stan och fick sällskap av Sara i klassen som också skulle dit. En timme efter jag slutat skolan satt jag och snackade med Felicia hemma hos henne. Vi åt dumplings till middag!
Nu sitter jag i en belyst buss som åker som en lysmask på den kolsvarta vägen. Här har ni en bild på landskapet när jag åkte till skolan imorse. Om man ska åka buss så måste endå detta vara en av de trevligaste utsikterna att kika ut på.

Ps. Kolla naggellacket! Ursnyggt tycker jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0