Hejhopp på otursdagen

Mjaau! :D ,

Idag har de varit min lilla otursdag. Men de slutade gott i alla fall. :)

Min lins åkte lite snett vid ögonlocket så ja såg bra me glasögonen på, fast linsen satt liksom kvar uppe vid ögonlocket. Jag och Eva gick till vårdcentralen och en tjej hjälpte till och tog ut den åt mej. Så idag bar ja glasögon. (:

Glömde nyckeln till skåpet oxå, men de läste sig snabbt me en runda från och tillbaka till skolan.

Annars har denhär dagen varit helt okej.

Jag var me Emma I efter skolan. Åskan kom å blev lite rädd, men de kom ja inga blixtrar på oss iaf. :) ,

Ps. Visste ni att jag har haft min blogg aktiv i sex månader nu? , det känns verkligen inte som de, ett halv år. :S :D
Ja kmr inte att sluta på ett tag iaf, ;).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0