ViralTrafik

Ja, nu hade jag tänkt at tipsa er om en mycket bra hemsida för dig som vill ha lite fler besökare. Du kan nämligen få upp till en miljon nya besökare av detta kretslopp! Det passar dig som har börjat vara aktiv på bloggen och satsar lite extra vid denna tråkiga vintertid. Börja med att gå in på http://www.viraltrafik.se/?Fridajs. Där hittar du mer fakta. Vad tycker ni om denna funktion? Är den bra eller dålig? Funkar den?
 Ja, det börjar bli dags att kommentera dina åsikter nu, för nu ska jag kolla vidare på internet. :)

Missförstå mig inte nu.. Det jag ville få fram med inlägget var att det är kul att få kommentarer om någonting som man är intresserad av, ett visst ämne. Och om man känner att man verkligen kämpar för bloggen och vill visa sina åsikter för andra så är viraltrafik ett bra tips.

Kram F



Kommentarer
Emma

Är besökare det viktigaste?

2009-02-15 @ 10:31:26
URL: http://emmsaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0