Venedig

Nu är vi i Venedig och har de gött på en liten krog. Vi har gått runt i staden och kollat, eftersom att det inte finns några bilar. Vi har haft en jättebra dag. Jag har köpt ett ritblock, penna och sudd. Jag tänkte nämnligen skissa lite på en ny design till bloggen. Denna design kommer jag jobba på under en längre tid jämfört med mina tidigare designer. Jag vill bli riktigt nöjd denna gång. Designen kommer att innehålla massor av splitternya bilder från denna resa. Den kommer bli så bra så! Jiha! :) Ps. När jag kommer hem ska jag göra ett stort repotage av hela resan. ^^


Kommentarer
Ninas modeblogg, utan mode

Åh jag vill också fara till Venedig! Måste kanske fara dit snart för den försvinner väl?



Nej jag har inte lätt för att bli brun. Får lätt fräknar i ansiktet men i övrigt är jag vit :P Nu har jag dock lite färg på armarna och det är ju trevligt men så fort det blir bra väder ska jag steka, måttligt naturligtvis :)

2009-07-11 @ 23:07:37
URL: http://ninai.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0