Kameran

Mitt batteri har dött.... Jag använde den igår hela dan, så ja antar det är därför. Men jag bara måste ladda upp bilderna!! Thihi!! :D Har läst en bit av bibeln idag, den var faktiskt inte så svår att läsa som jag trodde. Jag trodde att det skulle ha massor av krångliga ord som min hjärna inte förstod sig på och aldrig hade hört, men ja fattade åtminstonne lite grann..
Har du läst bibeln? De får väl ta att bli frågan som får ersätta bilderna som jag tog under helgen.. Men de kommer... snart.. den måste bara ladda några timmar = det blir imorgon...

så typiskt att man inte har bilder när man är skrivsugen!

Ja, som ni säkert har märkt så bloggar jag inte lika mycket längre. Jag har valt att ta ett beslut... Jag ska blogga när jag känner för det och inte för att jag känner att jag måste blogga varje dag. Missförstå mig inte, jag menar inte att jag inte har tyckt att det har varit roligt att blogga varje dag.

Dags att sätta kameran på laddning...

Puss (L)


Kommentarer
Anonym

Du måste skaffa dig en kortläsare gumman, eller jag vet: ÖNSKA DIG EN AV MIG I FÖDELSEDAGS PRESENT! Det är faktiskt något du behöver, då går det alltid snabbt som sjutton att få över bilderna!

Jag har ingen favorit som jag tycker ska bli tillsammans me linda rosing, men jag gissar på att det blir den där "jokern" som kom in sist... Följer du också det programet?

Snart fyller du år, o snart, mycke snart SÅ BLIR VI FASTRAR! ;) KRAMAR!!!

2009-03-23 @ 19:23:27
amsibamsi

det va fr mig! Men det förstod du nog ;)

2009-03-23 @ 19:24:39
URL: http://amsibamsi.blogg.se/
sofie

ja det är det verkligen :(( jag är jätte ledsen eftersom det var ett år tillsammans, men nu försöker han få tillbaka mig för att han ångrade sig. så jag vet inte! kramis!

2009-03-24 @ 15:43:51
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Tehå

Hej! Trevligt att en ung människa läser bibeln. Det är mycket berikande. Vet inte vart du började. Ordspråksboken, Predikaren, Psalmerna och Bergspredikan (Matteus, kapitel 5-7) tycker jag innehåller enastående hög levnadsvisdom. Lycka till med din läsning :-)

2009-03-24 @ 15:58:25
Elins blogg - foto & vardag.

ha en underbar dag!

2009-03-25 @ 16:57:17
URL: http://eeeelins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0