10 stjärnor


Jag har precis tonat mitt hår mörkare.
Jag har aldrig varit väldigt nogrann. En perfektionist. Det har sina för- och nackdelar.
Just nu är jag väldigt glad.
Kanske för att jag ska äta en semla från Älvsjö Bageri? ^^
Jag ska gå naturvetenskaplig linje och mitt förstahandsval är Fria i Haninge.
Jag kollar alltid under sängen innan jag går jag lägger mig.
De senaste månaderna har jag börjat tycka att det är kul att fotografera.
Jag avskyr färgen orange och har inte ett enda plagg i den färgen.
Min favoritparfym är Tommy Girl.


Kommentarer
Julia :)

Jag gillar den 5e punkten :D ser fram emot att du börjar!! :D



sv: tack för dina urgulliga kommentarer. Jag blev lite gladare. Men alltså, jag har aldrig haft såhär mkt finnar, det har kommit sista månaderna. :( det suger verkligen. Försöker med allt.



Men det är väl bara en period just nu hoppas jag. Vi får ta och träffas snart förresten. Ska vi träffas på sportlovet.. Typ bestämma nån dag? :) se på bio eller fika?

2011-02-08 @ 22:10:10
URL: http://juliacastlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0