En (lång) tripp till stan


Lunch på TacoBar!

och lite shopping. Glömde helt bort tiden så lunchen blev typ vid halv fyra, haha!

Det var kaos på Bikbok. Kläder låg överallt, på golvet osv. Inte så trevligt. Emma och jag var mest där märket Vila var, dvs på Vero Moda och SALT. Dog typ av alla snygga kläder. Jag är hittade hur mycket fint som helst, dyra bikinisar på Åhlens och så.. Så typiskt när man inte har så mycket pengar.

Det här får bli lösningen när de hänger klädstängerna för högt upp för korta lilla jag.. Haha.. De får skylla sig själva. :P

En glad men aning trött Frida. Vad vi sprang runt som galningar hela dagen alltså! Grymt kul.
Emma hittade 3 snygga tröjor, och jag ett par shorts från Zara och ett sportband att ha iPhonen i när man springer. Väldigt behövligt då jag inte vill springa runt med jacka med fickor i den här värmen. Shortsen kanske inte var ett lika stort måste, men de var ju så snygga!

Klicka här för att höra min nya favoritlåt! Blev som fast vid den när vi gick in på Bikbok idag. Visst är den bra?
Hör på Last Friday Night av Katy Perry också när du väl håller på!



Kommentarer
Amsi

Har aldrig hört den förut tror jag (perfect two), men den va bra :) fin o trallvänlig liksom ;)

2011-06-13 @ 21:30:02
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0