Kanske till i sommar?

Påväg till dansen nu och jag är så lättad över att vi inte ska ha kemiprov imorgon! Läraren är nämligen sjuk så han flyttade fram det tre timmars långs provet till nästa vecka. Det omfattar 90 sidor i boken så man är ju glad över att man får en vecka till på sig eftersom det är så mycket att lära in!

Jag har i historien aldrig varit speciellt förtjust i ryggsäckar. Nu har jag dock börjat kika på dem allt mer i butikerna.
Såg jeansryggsäcken i somras på Topshop men köpte den inte då jag tyckte stack ut för mycket. Då är det stor risk att jag inte använder den.
Den rosa modellen hittade jag idag på Asos hemsida och den är lite mer åt det gulliga hållet. Skulle nog passa bra i sommar till jeansshorts och en tuff tröja, blir så bra när man mixar tufft med sött, eller vad tycker du?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0