Studentfirande i solen!

Det har inte fungerat att uppdatera via mobilen så här kommer ett försenat inlägg om vad jag har varit med om de senaste dagarna. I torsdags sprang jag först min löprunda med intervall. Det var döjobbigt men skönt efteråt när man tänkte "ja jag klarade det!".  Jag åkte sedan till mina hemtrakter i Segeltorp för att fira  Elin  som har tagit studenten! Vackert väder,sommarglatt sällskap och smakrik mat gjorde att allt blev väldigt lyckat! Sedan bar det av hem igen med Felicia och vi kollade på filmen LOL, den var sådär. Det mesta kändes som skådespeleri, dvs skådisarna hade inte riktigt gått in i rollerna.  Vi badade också med Marcela i poolen, så härligt!
I fredags tog jag och Felicia det lugnt i solen och vi köpte god lunch med laxtårta och jordgubbar! Framåt kvällen åkte jag in till stan med Mollie och Johanna för att fira Mollies 18-årsdag. Vi mötte några fler och hade kul med dans, skratt och musik. Kom hem så tidigt som vid fyra-femtiden  och då förstår ni att det var trögt att gå upp för att jobba på morgonen sen! Mitt första jobb på Studybuddy var alltså igår och jag hjälpte en kille i högstadiet med matte vilket gick bra och var kul! 
Oväntat stannade jag kvar i stan och åkte till Felicia. Kvällen avslutades med grillning på en upplyst brygga i Hammarby sjöstad, urmysigt! Skulle verkligen kunna tänka mig att bo där i framtiden. 
Ännu sitter jag inne och kollar på när åskan dundrar förbi och regnet öser ner. Är tacksa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0