Jag drömde att...

Yom Taka!

Inatt drömde ja att jag kom försent till min första skoldag i sjuan.
Jag hade tidigare valt kläder som jag skulle ha på mej den dagen (som var dom som ja valde i förrgår :P).
Jag hade glömt att ja hade valt kläder och precis när ja skulle gå ut genom dörren så mindes jag att jag faktiskt inte skulle ha dem kläderna som ja hade satt på mej i fart. Jag kutade upp och letade efter linnet till skjortan, (så att inte magen syntes), jag var jättestressad och klockan tickade. Sedan så vaknade ja. :P

Tror ja har gått över gränsen att till och med bli stressad i sömnen. 

Puss Frida 


Kommentarer
Linda

Telia, jag tror det är det bästa.

det sägs ju att 3 är bäst på mobilt bredband men de vette sjutton!

Dom är säkert skit bra på dom ställen det funkar på.

Dom sträcker ju sig inte lika långt eftersom dom inte är så stora samt att jag prövat deras mobiler och de va skit :P

2008-08-13 @ 11:03:30
URL: http://lindadahlbo.blogg.se/
josephine

hahah jo det är ju roligt xD

2008-08-13 @ 11:06:13
URL: http://jjossiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0