Kiss E Katt - Katt E Kiss, båttur i åskan och damning.

Tjooou! :), när Felli var här så tog hon upp Moltas å så att han luktade illa, att han förmodligen svettades. Sedan tog ja honom för att känna att de verkligen var sant. Då så kände ja lukten av kiss. UU, Moltas hade kissat, (trodde vi ja).

Sedan så pratade ja me mamma och hon sa att han förmodligen luktade efter han hade blivit blöt i regnet. Men Kiss E Katt kan man ju alltid ha i huvudet när man köper en kattunge som inte är rumsren. (Moltas är de)


Det har åskat tre gånger på två dygn nu, :( . Första gången sprang jag som en galning genom skogen medans Felicia ropade: Men vänta Frida!

Hahah, jag var så otroligt rädd.

Igår kom mormor och morfar, :) . Vi åkte ut me båten när det åskade! , snacka om att jag var livrädd, jag trodde vi skulle dö, (jag menar allvar).

Har nyss dammat rummet, (mamma tvingade mej, :() , men det gick hyvsat fort.

Imorgon ska jag åka med mamma runt åttatiden för då ska hon släppa av mig hos Estelle. :D (skiner upp).

Det ska bli jättekul att träffa henne! ;)

Hejdå Pådejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0