Mål, tankekarta och försenad inlämning

Helloo! ;D

Idag har  vi gått igenom målen på idrotten, klassen har redan fått lite ifyllt på G-målen. ;) 

Jag gjorde tankekartan om mina intressen idag på FT:n (det var en läxa). Den blev ganska färgglad och fyllig med information om vad jag gillar att göra.

Idag så hade vi en Engelskalektion som var rolig. :) , Vi skrev .. :D , ahah , gillar att skriva.

Jag kollade på klockan när den var 18:34. klockan sex ska man ha lämnat in filmen. Ja skyndade mej på cykeln och tog med hyrfilmen sen igår och cyklade på. Jag hade tur, denna gång, jag behövde inte betala.

Vi fick pastasallad i skolan idag. De som ja sa igår att dom borde servera i skolan. Sen dagen efter så är de där. ;) , Det var ganska gott, men de blir självklart godare om man gör hemma. :D 

Nu ska ja gå ner och kolla på ett program om Florida på 6:an. Vi hörs imorgon! 

Ps. Nån som brukar kolla på Hasses Brorsas Låtsassyrras Kompis ?  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0