Spillkråka, presentationer och PS. I love you

Idag så var ja en spillkråka - jag spillde på tröjan (som tur var innan skolan började) och de rann ... :P , oskönt. Men lyckades få av den innan resten av kläderna blev smutsiga.

Har ni smakat på Kellogg´s Röda Bär ? Så otroligt god tkr ja! , Jag tröttnar aldrig på den <3 :D

I svenskan idag så läste de flesta i klassen upp sina presentationer om sig själva. Jag hann göra den en kort snutt på en annan Svenskalektion så ja slapp. :D , aahh. Ja lärde mej faktiskt lite nytt om dem i klassen! :D , Även fast ja gått me dom i sex år (ps, ja går inte i femman! , flyttade hit i ettan = har gått me dom i sex år ) så vet ja faktiskt inte särskilt mkt om dem.

Mamma sprang å ja cyklade idag. Vi gjorde en lite omväg för att springa ner till macken och hyra filmen : Ps. I Love You som ja ska se på ikväll. Nån som har sett den elr läst boken?    De är en komedi - barntillåten, haha. xd Mamma och pappa är på Bills svensexa, (elr hur de nu stavas :P) så ja ska vara hemma själv fram till tio - elva. Mamma sa förut att hon inte ska bli sen, men säkert! ... Hon kmr sitta där å babbla på å inte bry sej om att klockan tickar. JAG VILL JA SOVA... :/ , asså ja vill inte gå och lägga mej när ingen annan är hemma... Tänk om de kmr nån :O :P

Nu ska ja poppa popcorn och se på filmen. (: , vi kanske hörs sen när ja har sett den ;) ,

Hejdå / Frida ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0