3 timmar och 10 minuter kvar!



Jag har tagit dessa bilder under dagen. :)
Moltas har varit väldigt trött idag. Han var varm om nosen också, så jag var rädd för att han var sjuk. Vi får väl hoppas att de inte är nått och att han piggar på sig lite. Eller så är han bara trött idag. Lika väl som vi människor kan ha våra trötta dagar så borde ju en katt också kunna ha det. Eller ?

Vi (eller rättare sakt mamma) har rört ihop våran egna gröt. Jag smakade den. Den smakade inte så som jag hade hoppats men med lite socker på så blev den helt okej. (:

Köttbullarna fixade jag, Emma och mamma ikväll också. Små och supergoda, mums.
De brukar vara det bästa på julbordet, men vem vet, jag kanske hittar någon ny favorit imorgon. :D

Nu är alla paketen från oss och Ulla och Jonas under julgranen. Jag har kikat runt efter de paket som är till mig. (: <3 En tror jag att jag vet vad de är, puder från Face Stockholm. De ligger i en sån påse.

När julgranens partner (pakteten) är på plats så får man i alla fall lite mer julkänsla.

Nu är de bara några få timmar kvar innan det är julafton. ^^

Tror ni att ni kommer att kunna sova inatt då? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0