Inbäddade Moltas, kuddkrig och ett par böcker för kvällsläsningen

Mamma bäddade in Moltas i hans filt så att hon också skulle få sova. Han såg ut att gilla det, inte sant?


:)

Pappa och jag hade ett kuddkrig för några minuter sedan. Jag undrar om grannarna hörde oss, jag skrek ganska högt. :O :S Oops ... :P De var superkul, så det var de allt värt de!



Dessa tre böcker är alla från Läslusens bokpaket. Boken "Oönskad" fick jag i mitt förra bokpaket, om jag minns rätt. "Jag minns inte varför jag älskar dig" och "Killar, kompisar och goda gärningar" fick jag i dagens bokpaket.

Ha en så bra morgon, haha, de är lördag ! :D <33 Ska sova nu, puss puss (K)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0