Misstag i massor

Baksidan av boken:
Då fick jag en idé.
-Vad säger ni om att pierca naveln?
Det blev en förstummad tystnad. Något sådant hade de säkert inte väntat sig. Men jag hade funderat ett bra tag på att göra det. Det ingick i min nya image. Jag ville lämna den gamla Izzie bakom mig tillsammans med det gamla skolåret.
                                           -------------------------------------------------------------------------------------------------

Izzie är rastlös och längtar efter att bli behandlad som en vuxen. Så hon bestämmer sig för att det är dags för en del förändringar. Men med den nya Izzie kommer nya problem. Först är det Josh Harper, en äldre kille som Izzie är beredd att göra nästan vad som helst för att imponera på. Sedan är det hennes mamma som motsätter sig alla förändringar. Och så är det den där kvällen hos Nesta när Izzie bestämmer sig för att blanda drinkar...
Medan hon gör misstag i massor lär sig Izzie en hel del om sig själv och vad det innebär att växa upp - men inte utan att stöta sig med nästan alla hon känner.

Verkar den bra ?

JA: 3 röster
NEJ: 0 röster

Kommentera vad du tycker, :).


Kommentarer
Celina

sv: gör det :) själv ska jag ta och köpa de engelska nu eftersom 4:e boken inte kommer förräns i mars :O



Ah okej, hoppas det blir bra endå

2008-12-31 @ 12:48:26
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/
anki

jag tycker den verkar hur bra som helst =)

2008-12-31 @ 12:58:20
URL: http://amatanovic.blogg.se/
Celina

sv: Nej, det är den 3:e boken, den första boken heter Om jag kunde drömma :)



Ah :D

2008-12-31 @ 13:52:08
URL: http://xxgoldigxx.blogg.se/
Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2009-01-01 @ 14:45:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0